Virtual office Amsterdam
Ben je op zoek naar een virtual office in Amsterdam? Een zakelijk adres vraag je bij Amesto al aan vanaf 23,95 euro per maand.
Vragen? Bel ons: 085 401 39 62Ben je op zoek naar een virtual office in Amsterdam? Een zakelijk adres vraag je bij Amesto al aan vanaf 23,95 euro per maand.
Vragen? Bel ons: 085 401 39 62Vul het formulier in en wij nemen contact met je op.
Er zijn verschillende redenen om voor een virtual office in Amsterdam te kiezen. Het is dé methode om als eenmanszaak en ZZP’er je privéadres af te schermen. Zo hou je je privé- en zakenleven succesvol gescheiden. Veel kleine ondernemers maken van hun woonadres hun zakelijke correspondentieadres, maar hier zijn best wat nadelen aan verbonden. Zo ontvang je zakelijke post op je thuisadres ontvangen. Ook komen al je zakentelefoontjes binnen op je huisadres. Kies je voor een virtual office in de hoofdstad, dan krijg je toegang tot een adres dat je als registratieadres bij de KvK (Kamer van Koophandel) kunt gebruiken. Je verbergt je woonadres, plus je krijgt toegang tot een exclusieve werkruimte. Je kunt hier wanneer je wilt gebruik van maken. Heb je een vergadering? Wil je een klant of zakelijk contact ontvangen? Dat doe je maar beter niet aan je keukentafel vol koffievlekken, maar in een inspirerende, professionele omgeving. Amesto biedt de scherpste tarieven: al vanaf 23,95 euro in de maand.
Amesto beantwoordt aan de behoeften van de moderne ondernemer. Met een virtual office in Amsterdam stimuleer je de groei van je bedrijf.
Met een Amesto virtual office beschik jij over een werkruimte die volledig professioneel en representatief is, plus volledig geschikt voor inschrijving bij de Kamer van Koophandel.
Is het huren van een duur kantoorpand voor jou geen realistische mogelijkheid? Geen reden tot paniek: Amesto biedt je een stukken goedkoper en in veel opties beter alternatief. Ideaal voor de startende en kleine ondernemer, voor wie het met een klein budget puzzelen is, is het virtual office – het digitale kantoorpand. Ook met een beperkt budget biedt een virtual office uitkomst. Als je je bij de KvK met een vestigingsadres wilt inschrijven, is een belangrijke voorwaarde dat op deze locatie daadwerkelijk bedrijfswerkzaamheden uitgevoerd worden. Onze virtuele kantoren bieden daar alle mogelijkheden toe. We bieden kantoren op meerdere aantrekkelijke locaties en dat voor een zeer scherp tarief. Jouw virtual office in Amsterdam waarmee je aan alle KvK inschrijfeisen voldoet, is al beschikbaar vanaf 23,95 euro per maand als je een jaarabonnement afsluit. We bieden ook losse maandcontracten aan, voor optimale flexibiliteit. Vele tevreden klanten zijn je voorgegaan en hebben op succesvolle wijze aan hun onderneming gebouwd. Niet voor niets krijgen we een hoge waardering.
Amesto biedt je een virtual office in Amsterdam inclusief fysieke kantoorruimte voor één vaste lage prijs. Met je virtueel kantoor voldoe je aan alle KvK inschrijfeisen en krijg je toegang tot een volledig verzorgde werklocatie, geschikt voor werk, voor gastenbezoek en vergaderingen. Bedrijven onder elke rechtsvorm kunnen zich bij Amesto inschrijven.
Het komt vaak genoeg voor dat potentiële klanten en zakelijke contacten jouw bedrijfsadres online opzoeken. Beetje jammer als ze dan een rijtjeshuis of flat te zien krijgen in plaats van één van onze unieke, hoogwaardige locaties. Bij een professioneel bedrijf hoort een visitekaartje.
Bij jou thuis geen samenwerkingspartner op de stoep of klant die aanbelt. Dankzij jouw virtual office met fysieke locatie zijn werk en privé altijd goed gescheiden. Zo kun je als je thuis bent ook echt genieten van je rust.
Op zoek naar een modern virtual office in Amsterdam? Je regelt het in enkele stappen. Begin met het invullen van het digitale aanvraagformulier op deze pagina. Geef je naam, e-mailadres, gewenste locatie en gewenste contractduur op. Je kunt ook meerdere bedrijven gelijktijdig inschrijven.
Om je aanmelding te verwerken, zullen een aantal zaken gecontroleerd worden. Zo doen wij bijvoorbeeld geen zaken met bedrijven die in de erotische branche actief zijn. Daarnaast kun je ons virtual office niet voor goederenopslag of retourneringen ontvangstpunt gebruiken.
Bij ons staan niet alleen flexibiliteit en ondernemersvrijheid, maar ook veiligheid in het hoogste vaandel. Voor we je kunnen inschrijven, moeten we je eerst kunnen identificeren. Hiervoor hebben we een bewijs van je privéadres en een kopie van je identiteitsbewijs nodig. Privacygevoelige gegevens delen wij nooit met derde partijen.
Is de verificatie succesvol? Dan wordt een voorlopige overeenkomst voor het virtual office huren opgesteld. Jij bepaalt vanaf wanneer deze in moet gaan. Je zult de overeenkomst per mail ontvangen. Heb je ondertekend? Dan volgt de factuur.
Nadat je hebt betaald, ontvang je via mail de officiële overeenkomst. Je kunt je vervolgens onder ons kantooradres bij de KvK inschrijven, of je huidige kantooradres bij de KvK wijzigen in je nieuwe virtuele kantooradres.
Als de overeenkomst compleet is, beschikt je over je eigen virtual office. Op het door jou gekozen adres staat je een fysieke werkplek ter beschikking. Gebruik je je virtuele kantooradres als postadres, dan zul je hier je zakelijke correspondentie ontvangen.
Ondernemen betekent uitdagingen uitgaan, in plaats van ze uit de weg gaan. Een virtual office in Amsterdam gaat je daarbij helpen. Wij geven jou een solide basis, plus een professionele uitstraling en geven je de ruimte om te focussen op jouw product of dienst.
Aanvragen doe je via het formulier bovenaan de pagina. In enkele uren wordt meestal al contact met je opgenomen.
Sparren over de mogelijkheden van een virtual office? Contact opnemen kan geheel vrijblijvend. Mail naar info@amesto.nl of bel naar 085-401 39 62.