• 3 locaties in Nederland
  • info@amesto.nl
  • 085 401 39 62
  • Werktijden: 09:00-18:00
Thumb
23
,95
Vanafprijs p/m

Hoogwaardige post doorsturen zakelijk service

Zakelijke post op je privéadres? Dat is niet handig: je houdt werk en privé niet gescheiden en bovendien loop je de kans belangrijke stukken kwijt te raken. Je scheidt werk en privé succesvol met een zakelijk inschrijfadres op één van onze toplocaties. Je post doorsturen zakelijk gebeurt bij ons wekelijks. Alle post die voor jou binnenkomt, wordt netjes geordend en gescand. Alles wordt overzichtelijk gerangschikt, zonder dat jij ergens naar hoeft om te kijken. Je gebruikt ons zakelijke inschrijfadres voor je website en zakelijke correspondentie. Je krijgt toegang tot een fysieke werkplek, wifi-verbinding en bureau. Een abonnement afsluiten kan voor een jaar of voor een losse maand. Kies je voor een jaarabonnement, dan ben je omgerekend maar 23,95 euro in de maand kwijt. Wist je dat je bij ons ook een zakelijk inschrijfadres vanuit het buitenland kunt huren voor zakelijke post doorsturen?

  • Met oog op kwaliteit zakelijke post doorsturen

    Amesto biedt snelle, degelijke service voor elke vorm van onderneming en helpt jou met het ordenen van al je zakelijke post.

Startprijs: 23,95 euro per maand

Post doorsturen zakelijk tegen scherp tarief

Wie net begint met ondernemen en wie een kleine onderneming runt, kan een duur eigen kantoorpand doorgaans niet betalen. Gelukkig kun je een zakelijk postadres krijgen en je privéadres afschermen zonder dat je hiervoor (te) diep in de buidel hoeft te tasten. Kies voor één van drie Amesto abonnementen: jaarlijks of maandelijks. Kies je voor het jaarlijkse abonnement, dan rekenen we omgerekend per maand slechts 23,95 euro. Tegen dit bedrag krijg jij je eigen postadres. Post doorsturen zakelijk wordt voor je geregeld. Je krijgt toegang tot een bureau, wifi, vergaderruimte. Je kiest een inschrijfadres op één van onze locaties naar keuze en bepaalt zelf wanneer het contract ingaat.

95%
Tevreden klanten

Zakelijk postadres voor elke ondernemer

Bij Amesto kan elke ondernemer, onder elke rechtsvorm, een zakelijk postadres aanvragen. Post doorsturen zakelijk is gemakkelijk en snel geregeld. Na registratie krijg je tot eigen fysieke werkplek toegang. Meerdere bedrijven tegelijk inschrijven mag ook.

  • Direct en representatief

    Wie zijn of haar onderneming van zakelijk karakter wil voorzien, moet bij Amesto op de deur kloppen. We zorgen dat je bedrijf een professionele uitstraling krijgt op één van onze hoogwaardige locaties. Je partners en potentiële klanten laten zien dat je een echte speler bent? Huur een postadres.

  • Jouw zakelijk visitekaartje

    Een zakelijke klant over de streep trekken: hoe doe je dat? Door je onderneming van zijn beste kant te laten zien, natuurlijk. Met onze luxe werkplek en exclusieve vergaderruimte ontvang je contacten in stijl. De voorbereiding is het halve werk.

Shape
Onze tarieven

Abonnementen van Amesto

Maandabonnement

31,95 / maand

  • Betaal per maand
  • € 31,95 opstartkosten
  • Geschikt voor KvK
  • Ontvang post via mail
  • Iedere week post

Jaarabonnement

23,95 / maand

  • Betaal per jaar
  • Bespaar 96 euro
  • Geschikt voor KvK
  • Ontvang post via mail
  • Iedere week post

Pakket op maat

n.o.t.k. /

  • Meerdere inschrijvingen
  • Betaal per maand of jaar
  • Geschikt voor KvK
  • Prijs n.o.t.k.
  • Ontvang post via mail

Stappenplan

Stap één – Aanmelden

De eerste stap voor post doorsturen zakelijk is het invullen van het inschrijfformulier op deze pagina. Je meldt je voor één van onze hoogwaardige locaties aan met behulp van je naam en e-mailadres. Geef ook aan op welke locatie je je wilt inschrijven.

Stap twee – Controleren

Is je aanmelding in goede orde ontvangen, dan vindt de controle van je gegevens plaats. We laten uitsluitend klanten toe die passen binnen ons bedrijfsprofiel. Zo laten we geen klanten toe die actief zijn binnen de erotische sector. Ook kunnen onze postadressen niet voor goederenopslag worden gebruikt.

Stap drie – Verifiëren

Amesto wil de online veiligheid van klanten optimaal beschermen. Daarom controleren we je identiteit aan de hand van een bewijs van je woonadres, plus een kopie van je identiteitsbewijs. Het spreekt voor zich dat we privacygevoelige gegevens nooit delen met derden.

Stap vier – Betalen

Is verificatie sfuccesvol? Van ons ontvang je nu een voorlopige overeenkomst via mail. Jij bepaalt vanaf welke datum deze moet ingaan. Onderteken de overeenkomst en ontvang ook per mail de factuur.

Stap vijf – Overeenkomst sluiten

Voltooide betaling houdt in dat de overeenkomst officieel is. Je huurt nu een zakelijk postadres bij ons dat je voor alle zakelijke correspondentie kunt gebruiken. Ook krijg je toegang tot een fysieke werkplek.

Stap zes – Ondernemen!

Met een ondertekende overeenkomst wordt je aan het klantenbestand toegevoegd. De zakelijke post die we op ons adres namens jou ontvangen, sturen we wekelijks door per scan.

Thumb

300+ Tevreden klanten

Jouw onderneming geüpgraded

Ondernemen zoals het jou belieft

Ondernemer, dat ben jij. Ondernemen doe je op je eigen voorwaarden. Elke ondernemer weet dat je hoofd boven water houden soms moeilijk genoeg is. Risico’s nemen, hoort erbij. Focussen en gemotiveerd blijven doe je met een georganiseerde werkplek en een goed gecatalogiseerd postvakje. Amesto helpt en garandeert optimale vrijheid voor elke ondernemer.

  • Post doorsturen naar jouw zakelijk postadres

    Inschrijven bij Amesto is zo gedaan. Je hoeft alleen maar de hierboven genoemde stappen te volgen. Kies allereerst uit op welke locatie je je wilt inschrijven en met welke contractduur. Neem je op werkdagen contact op, dan reageren we in enkele uren.

  • Wie zoekt, zal vinden

    Bij Amesto ligt de focus op de klant. Je kunt ons zowel telefonisch als via mail bereiken. Stuur een mail naar info@amesto.nl of bel op werkdagen naar 085 401 39 62.